вторник, 22 януари 2013 г.

Нощни приказки



                                    Познавам те от друг живот

Д.П.



Не знам кога, къде и как,
но съм те срещала преди.
Не зная имена,
не са ми нужни.
Когато всички думи са излишни,
и всички хора са ми чужди;
когато съм ядосана,
а ти си мил;
когато сякаш си ми безразличен,
а в следващия миг се ужасявам,
че може да те няма,
тогава знам, че те познавам.
Лежиш до мен, а аз мълча,
съвсем безсилна,
и едновременно се моля,
плача и се смея,
и всички чувства за едно,
и ти си най-виновен.
Лежиш до мен и слушаш,
детинския ми смях,
яда ми на жена
и нескопосаните ми признания.
Заспиваш тихо , неусетно,
и ме притискаш все по-силно
към сърцето си.
Заспивам кротко,
отпусната в ръцете ти
и времето, жената и семейството
изчезват.
Познавам те от друг живот.
И там те притежавам.
Но в този, аз съм просто втората любов.
Макар да знам, че ме познаваш.

Няма коментари:

Публикуване на коментар